JESS

I Saw you

Kategori: uncategorized

Helgen har varit en riktig partyhelg för
Mig. Fredagen började med att jag och Lisa fixar oss går ner till syster för lite förfest, eller mest mycket snack och sippade på mitt nya älsklingsvin café culture och vidare till Hugo där en kille från Sthlm var dj, det var grym
Musik precis hela kvällen.. Men inte nog med det, så beställer en kille in 8 champange flaskor och tre st får vi !! Efter några glas har jag minnesförlust.. Inget mer prat om det :) lördagen sov vi till ca fem på dagen och höll oss uppdaterade på internet från olivers match som spelades i Lund! Vilken grym match, låg under med 2-0 tog över matchen 2-3 grymma!!! Efter de gick jag hem till Becca där vi alla tjejer var och sippade på ännu mer café culture.. Vidare gick vi till puls och dansa sista timmen till bra musik.. Härlig helg :) nu är jag hemma hos
Natta och kollar film  ha en bra kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: