JESS

dag som denna, vill jag bara försvinna från världen och aldrig mer uppstå!

Kategori: uncategorized

men nu ska man tänka positivt och framåt och inte bakåt :) eller hur gott folk..

under dagarna som gått har jag börjat jobba lite på whirlppool för att tjäna ihop cash tills jag får en tjänst i staden, men de verkar ju ta ett bra tag innan man får en tjänst.. det är ju verkligen jätte svårt att få en,det trodde jag faktist aldrig att det skulle vara.. men har stora funderingar över att flytta till stockholm bara för att få en heltidstjänt..ska man behöva göra det ? Ja kanske de!!
Har spenderat väldigt mycket tid hos lisa och oliver, känner mig trygg och välkommen hemma hos dom. känns underbart att ha vänner som man bara kan gå till.. Det kan jag göra med många utav er också :)
















Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hjärta dig! Blir så glad att du trivs hos oss, de är de som är meningen! Love

    2011-10-13 | 01:53:02

Kommentera inlägget här: