JESS

Bikbok

Kategori: uncategorized

- Har varit intensiva dagar i skolan !! Väldigt mycket att göra, för min del få jag tycker typ att allt är jobbigt, men jag hoppas att går bra :)

Onsdag var vi hemma hos mig och förfesta och hade det trevligt :) sen såklart vidare till Hugo, där det gick vilt till, sjökvklart' onsdagar är den bästa dagen att gå ut på!!! Älskar onsdagar.. Lill lördag

Förresten så fick jag äran att plocka kläder till modevisningen som äger rum i city domino/linden till på lördag, så tänkte jag att rebfre becka skulle vara roligt att ha med så idag fick hon plocka ut outfit till lördagen till BIKBOK. Och sen ska jag själv gå huhu, skit kul så jag plockade ut en casall stil det jag tycker Bikbok behöver visa på en modevisning. Så lördag kl 13.00
Kommer vi köra :) ska bli AWESOME !!! Längtar!! HOPPAS så många som möjligt kommer och kollar:)


Nu ska jag försöka sova. Ncnc !!!
Hade bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: