JESS

BLUPPIS

Kategori: uncategorized

- Händer det för er också att man budar hem något från tradera man inte vill ha, utan man bara budar ibland för att man är så sugen på att handla? jag har gjort så ett antal ggr nu och jag blir så arg på mig själv.. nu har jag budat hem en jacka jag inte vill ha, för jag trodde att den var snygg men i verklighet var dne cepe ful:S och nu ett par blåa vanliga boots typ som ser ut som D martens men jag ville inte ha dom! haha störd som man är.. får helt enkelt sälja dom vidare! eller ge bort!


- min kissi hoppade ut genom fönstret och nu har hon inte kommit tillbaka och jag är jätte ledsen, jag hoppas verkligen hon kommer tillbaka :( ;(((((( Min bluppis älskling!!!!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Meen nej då , faan vad tråkigt Jessi , men hoppas kissi komit till rätta nu ju :)

    2012-06-01 | 15:23:52

Kommentera inlägget här: