JESS

party mode

Kategori: uncategorized

-  Ikväll blir det att fira syster som fyllt hela 27 år! haha, crazy.. köpt två saker som jag vet att hon kommer bli super glad för, jag själv vill ha de.. men får vänta till lön..
tiden rinner iväg, snart är jag i samma ålder och förhoppningsvis vet jag vart min framtid är påväg..

I skolan igår så fick jag reda på mitt engelska prov, tack gode gud att jag fick godkänt med tanke på att jag inte pluggade ett skit på det!
och även på min svenska uppsatts fick jag godkänt på men jag fick göra om det på tisdag om jag ville för att få Välgodkänt för hpn tyckte att jag kunde få det, så jag satsar nog på det, skriver om uppsattsen på tisdag för välgodkänt. nu återstår bara geografin och spanskan.. Matten blev jag underkänd på med två poäng, typiskt!! HATAR matte :) men nu så får jag extra hjälp av en tjej, super!!!

Nu måste jag sova en halvtimme och sedan fixa iordning mig och gå ner till mix.. frågan är vad man ska ha på sig ? neon koftan kanske..


well well... ha en toppen kväll allihoppa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: