JESS

Vänskap bland vänner

Kategori: uncategorized

Finns en vän som läser mig utantill och vet vart jag står och vet hur jag skriver på sms när jag är down! Fast att man har blivit äldre och vissa har gått vidare skaffat pojkvän och man inte träffas så mycket så förstår man varandra ändå. Ibland kanske det känns som man inte finns där tillräckligt för personen men innerst inne gör man det! man är väldigt dålig på att skriva eller ringa, fast man har i tankarna att man ska slänga iväg ett sms men aldrig gör det. Men jag bryr och tänker fast att jag är dålig på att visa det!

Ta vara på din närmsta vän och visa uppskattning och kärlek för personen innan den tappar hoppet om en att finnas där...

Jag älskar alla mina vänner, gamla som nya.. Alla nya vänner som man har lärt känna, ni är fantastiska !


KÄRLEK!!

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Big love!!!! <3

    2012-03-28 | 23:42:14

Kommentera inlägget här: