JESS

fly like a bird

Kategori: uncategorized

Ligger och kollar på efterlyst!! hur fan kan barn döda barn ? hur sjukt låter det inte..jo sjukt!
samtidigt ligger jag och äter ostbågar, FEL ostbågar de va chili smak. förstörde dooom totalt.
och nu ligger jag olch dödar mig efter o få tag på en camouflage jacka, har velat ha en i ett år nu och självklart får t-shirtstore in en men tar slut direkt,kul! skulle köpt en i barcelona men hann aldrig tillbaka till secondhandbutiken.. så nu hittade jag en på www.caliroots.com men den är fett med saftig alltså, 1500 .. inget jag brukar lägga på jackor sådär bara.. oh typiskt !!!





hittar ni någon billigare, hojta till tack :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ge mig mer bilder :)

    2011-10-19 | 22:47:07
  • jessi säger:

    vad vill du ha för bilder? :)

    2011-10-20 | 19:46:12
  • Lisa säger:

    På tjejerna och festar och kläder :) /// lisfis

    2011-10-21 | 12:00:32
  • Anonym säger:

    Haha men liissaaa din tönt !!

    2011-10-21 | 12:02:44

Kommentera inlägget här: