JESS

19.03

Kategori: uncategorized





- sitter på golvet med datorn och har träsmak i röven.. fuck vad ont det gör men orkar inte resa på mig för då kommer mitt internet sluta fungera för rör jag mitt lilla stick från telia så stängs det av och man får aldrig på det igen tillsut, typ!

sitter också och väntar in tjejerna som ska komma och förfesta lite, ikväll blir det HUGO. Sportlov som sagt kommer bli massvis av studentfolk.. passa på att gå ut idag och kanske imorgon för sen blir de jobb varje helg framöver IGEN!

SÅ NU måste jag springa och göra iordning mig och göra mitt hem lite hemtrevligt, det hänger lix handukar lite varstans för att jag tvättade igår och dom hann inte bli torra, mmm bra där!!!

VAD SKA JAG HA PÅ MIG? ....

ha en toppen kväll puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: