JESS

18.18

Kategori: uncategorized

-VI gick ut igår med och det första jag säger när vi kommer upp till puls och ser en person som var ute igår också " fan, dom var ju ute igår också" SOM om inte vi var ute igår också!! så trög jag är ibland..
blev nyktert igår, var hemma hos syster firade henne med släkt och sedan gick vi ut en stund. härligt! not.

var med syrran och pappa när syster övningskörde, det är så kul att kolla på samtidigt som det är så himla lärorikt.. jag ska börja om en månad, så måste snart börja plugga på det också! herregud vad jag måste plugga, jag dör!!!! i skolan har jag super mycket.. :(


Nu ska jag plugga geografi, väder och klimat då vi har prov redan nu på onsdag.. kul kul! bara att kämpa :)
Nu ska jag gå och handla mat innan jag börjar så man tänker klart.



- trött tjej!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: