JESS

ONZDAA

Kategori: uncategorized

- sitter hemma hos anton med nina och förfestar lite inför ikväll, kommer bli awesome tror jag.. som sagt onsdagar är ju alltid en rolig dag att gå ut på med tanke på att man jobbar varje fredag och lördag typ!!!
förutom nu på fredag för då har jag och mathilda CLUUUUB FRESSSSH!!!! kommer bli så jävla nice..
välkomst drinkar i olika slag exotisk buffe med chocklad fontän och så kan ni alla köpa massa mojitos och daguires vilket inte är så lätt att få köpa innan sommarn. men nu får nu passa på! och dessutom kommer vi köra denna kväll varje måndag i sommar nere på hugo om det är bra med olika djs från stan.. såååå hjälp till och få de här bra, glöm inte att vi kommer ha en grym tjej som dansar ;) huhu EXOOTISSSSSKT!!!
nu ska jag vara social!! så japp vi hörs väl..
och jag fattar inte vad som hänt med min blogg, den har flippat ut.. och ser ingen statistik osv, hur gör man ? har mejlet.. i vilket fall.. ha en toppen kväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: