JESS

Let me see you move like you come from colombia

Kategori: uncategorized

- hej alla nya:D
jag och nina gick ner till brödernas och tog en liten macka och satt och njöt utav gårdagen :)Lisa baby kom efter ett tag och gjorde oss sällskap..
helt lyrisk över att vi hade så kul igår. Hur allt flöt på bra och alla såg ut och ha så kul precis som vi, musiken ska vi inte tala om, stod nästan konstant och dansa bästa DJ david enzell!!
nu sitter jag hemma hos syrran, hon fyller år på torsdag så släkten kommer och vi ska äta och mysa! Älskar min släkt!
ha en skit bra kväll allihoppa :)
jag och min underbara mamma
- mamma och jag

Kommentarer

  • Lisa fisa säger:

    Puss älskling!

    2012-03-10 | 19:54:10
  • Anonym säger:

    Fiina Damerna :)

    2012-06-01 | 15:33:13

Kommentera inlägget här: